نمونه موردی هتلنمونه موردی هتل داخلی

دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل نارنجستان همراه با نقشه اتوکدی

دانلود نمونه موردی هتل ایرانی

نمونه موردی هتل نارنجستان+نقشه اتوکدی

کد محصول: m48

در این پروژه از archnovin.ir به تحلیل و بررسی جامعی از هتل نارنجستان پرداخته شده است. این پروژه در قالب 43 اسلاید پاورپوینت همراه با نقشه اتوکدی هتل نارنجستان آماده شده است. در ادامه می توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

درگستره سرسبز و زيباي مازندران در دامنه جبال كوههاي البرز و دشتهای چشم‌نواز آن، آنجا كه سبزی جنگل و كشتزارها و آبی دل‌انگيز  دريا زندگی را دلپذيرتر می نمايد، شركت نارنجستان زيبای شمال مرواريدی دلربا را به اين ساحل كشانده است .

       گستردگی شهرستان نور از ساحل تا ارتفاعات البرز ميانی ، وجود تنوع آب و هوايي، رودخانه ها وآبشارهای طبيعی همـراه با آثار تاريخی و باستانی اعتبار ويژه ای به اين شهرستـان بخشيده که می توانـد در زمينه برنامه ريزی سفر کاملا” مؤثر باشند.

دانلود نمونه موردی هتل پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد. جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید. ————————————————————————————— نام محصول: دانلود پاورپوینت تحلیل 4 نمونه موردی هتل همراه با پلانها و تصاویر تعداد صفحات: 53 اسلاید پاورپوینت حجم فایل: 6 مگابایت  قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی نمونه موردی هتل نارنجستان

 مجموعه هتل نارنجستان در زميني به وسعت 2/7 هكتار در دوفاز شامل 57 دستگاه ويلاي دوپلكس مجزا با متراژهاي مختلف در محوطه (فازاول) و 52 اتاق و 10 رويال سوئيت در ساختمان مركزي هتل (فاز دوم) مي‌باشد. طراحي سايت به شكل محوري انجام گرديده و خيابان اصلی مجموعه كه سنگ فرش است منتهی به ورودي و نماي زيباي هتل مي‌گردد. بطوريكه از ابتداي مجموعه پرسپكتيو هتل و نماي كافی شاپ كف‌گردان كاملا مشهود و زيبا است. مجموعه داراي امكاناتي نظير سونا، استخر سرپوشيده ، مركز تجاري ، سالن چندمنظوره  (سينما، تئاتر، كنفرانس و …) ، رستورانهای متنوع، چايخانه بهارستان، ساحلي زيبا همراه با ورزشهای آبی می باشد.

نمونه موردی هتل نارنجستان

در ساخت هتل از معماری ايرانی مطابق با استانداردهای جهانی الهام گرفته شده است. هتل نارنجستان نگين درياي خزر درايران، مكاني مطمئن و زيبا برای مشكل‌پسندانی است كه نياز به محيطي دنج و آرام برای سپری كردن ايام فراغت خود دارند.

نمونه موردی هتل نارنجستان

دانلود نمونه موردی هتل

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل نارنجستان همراه با نقشه اتوکدی

تعداد صفحات: 43 اسلاید پاورپوینت+ فایل اتوکد هتل

حجم فایل: 7 مگابایت

 

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

 

پلان هتل نارنجستان، دیاگرام هتل نارنجستان، تحلیل پلان هتل نارنجستان، سایت پلان هتل نارنجستان، نقشه اتوکدی هتل نارنجستان

نمونه موردی هتل نارنجستان+نقشه اتوکدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *