نمونه موردی هتلنمونه موردی هتل داخلی

دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل پارسیان انقلاب تهران

نمونه موردی هتل ایرانی

نمونه موردی هتل پارسیان انقلاب تهران

کد محصول: m51

هتل انقلاب (رويال گاردن سابق ) درسال 1355 ، در زميني به مساحت 6000 مترمربع ساخته شده است و با احتساب دو طبقه زيرين، كه به انبار و پاركينگ اختصاص دارد، 18 است و به امكاناتی چون ماهواره، ويدئو مركزی،  A طبقه است .

نمونه موردی هتل پارسیان انقلاب تهران

اين هتل توسط برادران يهودي بروخين پيش از پيروزي انقلاب اسلامي ساخته شده است.  در حياط هتل بنايي قديميتر ديده ميشود كه كاملاً جلوي ديد اتاقهای غربی را گرفته است. اين ساختمان پيش از ساخته شدن رويال گاردن، هتل سينا نام داشته است. در ضلع شرقی هتل ساختمان چند طبقه ديگری ديده ميشود كه در حال حاضر ساختمان بنياد جانبازان ميباشد. اين ساختمان نيز هتلی به نام امپريال بوده است. هر دوی اين هتل-ها به برادران بروخين تعلق داشته است. هتل رويال گاردن (هتل انقلاب كنونی) از منبع درآمد اين دو هتل سرمايهگذاری و ساخته شده است و طبق اطلاعات دريافت شده قرار بوده پس از اتمام پروژه ساختمان هتل سینا تخريب و به محوطه اضافه شود و هتل امپريال به ساختمان پشتيبانی هتل تبديل شود. اما افتتاح هتل عملاً با پيروزي انقلاب اسلامي مواجه و ادامه برنام ریزی متوقف شد. پس از انقلاب اسلامی اين هتل مانند اغلب هتلهای آن زمان تحت پوشش بنياد قرار گرفت. در سالهای بعد نيز بخش هتلداری بنياد تحت عنوان مجموعه هتلهای پارسيان به يكی از ارگانهای زيرمجموعه بنياد تبديل شد. از ديگر هتلهای اين مجموعه ميتوان به هتل 5 ستاره آزادي، هتل 5 ستاره لاله و تقريباً اغلب هتلهای 4 و 5 ستاره شهرستانهای ديگر كه پيش از انقلاب اسلامی ساخته شدهاند، اشاره داشت. مجموعه هتلهای پارسيان به عنوان بزرگترين هتلهای زنجيرهاي در ايران قابل ذكر است.

نمونه موردی هتل پارسیان انقلاب تهران

هتل انقلاب در نواحي مركزی شهر تهران، در خيابان طالقاني بين خيابان وليعصر و حافظ، در جداره شمالي خيابان، با عقب رفتگی ای نسبت به ساختمانهای مجاور و حياط نه چندان بزرگ، قرار دارد.

قرار گيری سايت در بخش مركزی شهر و عدم نزديكی به اتوبانها باعث دسترسی دشوار به خارج شهر شده و از سوی ديگر قرارگيری در محدوده طرح ترافيك تهران مانع از دسترسی آسان خودروهای شخصی شده و نياز به تاكسی سرويس در هتل را قوت میبخشد.

دسترسی به هتل از طريق خيابان طالقانی كه خيابانی يكطرفه از شرق به غرب است امكان پذير ميباشد. اين دسترسی به حياط جنوبی هتل و دسترسي اصلي محسوب می شود. دسترسی ديگر هتل از خيابان رودسر و به حياط شمالی است كه دسترسی پشتيبانی هتل محسوب ميشود. ارتفاع پايين حياط شمالی نسبت به خيابان رودسر و همچنين نياز به دسترسی سواره جهت رسيدن زيرزمين 1- منجر به ايجاد رمپی با شيبی در حدود 20 درصد شده است. اين رمپ به صورت رو باز است و در مواقع بارندگي استفاده از مشكل آفرين می شود.

جلوه های معماری هر بنا در دسترسی آن به ورودی اصلي نمايان ميشود و همچنين جزئيات سايت و طراحی خارجی، فضاسازی، نورپردازی، دسترسی سواره، همگی در اقامت ميهمانان در هتل تاثيرگذار هستند.

نمونه موردی هتل پارسیان انقلاب تهران

متاسفانه ورودی اصلی (مهمان) هتل در حال حاضر به جهت قرارگيری ساختمان بنياد مستضعفان از ديد خوبی برخوردار نيست. همين امر موجب گشته است سايبان هتل با انحنايی از پشت ساختمان به ميانه حياط راه يابد و سعی در جلب نظر و تعريف ورودی ازمنظر خيابان طالقانی داشته باشد. يك پديده از دو روی قابل بحث است. نخست اينكه فرم آن چندان با حجم و نمای هتل تناسبی ندارد و دوم اينكه سايبان سردر را به مركز حياط سوق ميدهد كه باعث شلوغی و اختلاط بيشتر مسير سواره و پياده ميشود.

دانلود نمونه موردی هتل

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل انقلاب تهران

تعداد صفحات: 40اسلاید پاورپوینت

حجم فایل: 3 مگابایت

 

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

 

دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل پارسیان انقلاب تهران، دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل پارسیان انقلاب تهران، دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل پارسیان انقلاب تهران، دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل پارسیان انقلاب تهران

نمونه موردی هتل پارسیان انقلاب تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *