| تماس با ما |

تماس با ما

وب سایت معماری نوین به آدرس archnovin.ir  به منظور جمع آوری و ارائه‌ی جامع‌ترین پروژه‌ها، مقالات، پایان‌نامه‌ها و… در زمینه‌ی معماری ایجاد شده است تا پاسخگوی بخشی از نیازهای شما عزیزان باشد. همچنین مفتخریم به اطلاع کاربران گرامی برسانیم که که وب سایت حاضر در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ایران به ثبت رسیده است.

لازم به ذکر است که محصولات و‌ب سایت archnovin.ir هیچگونه مالیاتی ندارند و  هزینه‌ی مالیت پرداخت اینترنتی بر عهده مالک وب سایت معماری نوین است.

بعد از پرداخت نهایی بلافاصله لینک دانلود محصول مورد نظر شما فعال می‌شود و می‌توانید محصولی که خریداری کرده‌اید را دانلود کنید همچنین لینک دانلود به آدرس ایمیلی که در سایت وارد کرده‌اید ارسال می‌شود. برای اطلاع دقیق از چگونگی خرید از سایت به صفحه راهنمای خرید از سایت مراجعه کنید.

در صورت بروز هر گونه مشکل، سوال، پیشنهاد و یا انتقاد، شما عزیزان می‌ توانید از ساعت ۸ الی ۲۴  با پشتیبانی سایت در تماس باشید و یا از طریق پیام رسان واتس اپ به ما پیغام دهید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما باشیم.

راه‌های تماس با ما 

شماره تماس و واتس اپ: 09199882881

 

امید است که فعالیت‌های این وب سایت مورد رضایت شما کاربران گرامی قرار گیرد و بتوانیم پاسخگوی بخش اندکی از نیازهای شما باشیم.

موفق و پیروز باشید.