نمونه موردی هتلنمونه موردی هتل خارجی

دانلود پاورپوینت دو نمونه موردی هتل خارجی

نمونه موردی هتل خارجی

دانلود نمونه موردی هتل خارجی

کد محصول: m53

شهر رم ایتالیا از قدیمی ترین و پرجاذبه ترین شهرهای اروپایی است؛ که آثار باستانی و جاذبه های معماری آن سالانه  توریست های بسیاری را به این شهر کشانده و باعث شده که این شهر از لحاظ تعداد و تنوع هتل ها و سایر اماکن اقامتی قابل مقایسه با دیگر شهرهای اروپایی نباشد.

دفتر معماری کینگ- روسلی (King Roselli)، که توسط جرمی کینگ و ریکاردو روسلی، تاسیس شده، دارای تجربه های فراوانی در زمینه طراحی هتل در شهرهای ایتالیا می باشد. از جمله این هتل ها می توان به هتل های “رادیسون” و “ریپا” اشاره نمود که در شهر رم ایتالیا ساخته شده.

دانلود نمونه موردی هتل خارجی

در این میان با وجود موفقیت نسبی پروژه های مشابه، هتل “رادیسون” (Radissonn SAS (E.S) Hotel)، به دلیل جای گرفتن در میان پروژه های مطرح سال های اخیر اروپا و همچنین موفقیت در جلب توجه مسافرین شهر رم به عنوان نقطه عطفی در کارنامه حرفه ای این دفتر محسوب می شود. همچنین قرارداد طراحی و ساخت یکی از هتل های زنجیره ای شرایتون در شهر میلان با این دفتر منعقد شده است.

دانلود نمونه موردی هتل خارجی

توجه خاص این دفتر به سابقه تاریخی شهرهای ایتالیا، خصوصا رم به عنوان نقطه قوت طرح های آنها به شمار می رود. در این هتل نیز سعی در خلق معماری مدرن و امروزی و در عین حال مستند به اصول معماری سنتی ایتالیا نظیر شفافیت فضاها و استفاده مناسب از رنگ قابل تشخیص می باشد، خصوصا که این هتل از لحاظ موقعیت مکانی بسیار نزدیک به آثار باستانی این شهر و نیز در مجاورت ایستگاه قطار قرار گرفته است.

هتل دیاگونال اثر جولی کاپلا در اصلی ترین بلوار شهر بارسلون اسپانیا و در مجاورت برج اگبار (Agbar)، یکی از شاخص ترین بناهای اسپانیا، اثر معمار معروف فرانسوی ژان نوول قرار گرفته است.

این پروژه به دلیل انتقادات زیاد کاپلا پیرامون انتخاب معماران سرشناس بین المللی برای طراحی پروژه های ملی اسپانیا از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چرا که با توجه به همجواری بلافصل این بنا با اثر نوول، بیم آن می رفت که هتل جزئی از اثر معماری فرانسوی محسوب شود.

دانلود نمونه موردی هتل خارجی

کاپلا برای رها ساختن پروژه از این سوء تفاهم، از هرگونه همخوانی فرمان و رنگی اجتناب ورزیده و در تضاد با نماهای ریز دانه برج آگبار، نمای هتل را درشت دانه و به رنگ های سیاه و سفید طراحی کرده، تا با خلق این تضاد بتواند شخصیت فردی هتل را به نمایش بگذارد. نظام توده و فضای هتل شامل دو حجم کشیده می باشد که در دو سمت فضای باز مجموعه سازمان دهی شده و ورودی های اصلی در جداره ی رو به حیاط واقع شده اند.

دانلود نمونه موردی هتل خارجی

دانلود نمونه موردی هتل

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل خارجی همراه با پلانها و تصاویر

تعداد صفحات: 60 اسلاید پاورپوینت

حجم فایل: 5 مگابایت

 

قیمت قبلی: 100000 تومان

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

 

دانلود نمونه موردی هتل خارجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *