نمونه موردی هتلنمونه موردی هتل خارجی

دانلود پاورپوینت دو نمونه موردی هتل خارجی در اسپانیا

نمونه موردی هتل خارجی

دانلود نمونه موردی هتل خارجی در اسپانیا

کد محصول: m54

در این پروژه خانه معمار به دو هتل با ویژگیهای منحصر به فرد در اسپانیا پرداخته است. در ادامه می توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

هتل پرنسس بارسلونا، با ارتفاع صد و شش متر در نزدیکی سواحل مدیترانه ای شهر بارسلون اسپانیا و در محل تقاطع دو خیابان اصلی شهر قرار گرفته است که یکی از شاخص ترین بناهای این شهر می باشد.

هتل پرنسس توسط Oscar Tusquets در سال 2005 طراحی و ساخته شد. هندسه خاص زمین توسط طراحی هوشمندانه معمار در سامان دهی فضاهای هتل در قالب پلانی مثلثی شکل بروز یافته و نهایتا در دو برج اقامتی مجزا که به وسیله پلی شیشه ای به یکدیگر متصل شده اند، نمود پیدا کرده است.

با توجه به دید و منظرهای متفاوت در پیرامون سایت، در طراحی نماهای بنا نیز از مصالح متفاوتی استفاده شده. در حالی که نمای حاشیه خیابان با صفحات آلومینیومی پوشیده شده و از بازشوهایی  برخوردار است، نمای جنوبی بسیار شفاف بوده و جنس شیشه های بکار رفته در آن به نحوی است که بدون مسدود کردن دید، نور خورشید را کنترل می کند. میزان شفافیت مصالح بنا به حدی است که آنچه در این بنا بیش از کلیت حجم شاخص می باشد، دو باکس کشیده عمودی است که از جنس بتن و نارنجی رنگ بوده که ارتباطات عمودی هتل (آسانسور ها و پلکان) را در خود جای داده اند.

هتل پرنسس بارسلونا

هتل مارکوس دریسکال، ترکیبی از استیل و تیتانیوم، کاری دیگر از معمار معروف کانادایی، فرانک گهری می باشد که در سال 2006 در شهر ال سیگو (Elciego) اسپانیا ساخته شد.

در اصل این هتل، به عنوان بخش اقامتی و صرفا جهت اهداف تبلیغاتی قدیمی ترین کارخانه شراب سازی منطقه به فرانک گهری (Frank Owen Gehry) سپرده شد. تا جایی که تنها در مدت زمان کوتاهی پس از افتتاح بنا، تصویرهایی از این هتل در اخبار، روزنامه ها و غیره در سراسر دنیا منتشر شد.

این هتل از دو حجم اصلی تشکیل شده که از یکدیگر جدا بوده و توسط پلی به یکدیگر اتصال یافته اند. ساختمان چهار طبقه اصلی ترکیبی نامنظم از حجم های مکعبی شکل است که گویی بر حسب تصادف بر روی یکدیگر قرار گرفته اند. نمای بیرونی این احجام به پیروی از مصالح غالب منطقه، ماسه سنگی و زرد رنگ است که پنجره هایی چوبی با تناسبات کشیده و غیر معقول، بازیگوشانه سعی در فرار از این احجام صلب را دارند. تراس های وسیع و چشم اندازهای سرسبز تاکستان ها موجب شده اند تا تناسبات نامتعادل اتاق ها محسوس نباشد.

           دانلود نمونه موردی هتل خارجی در اسپانیا  هتل مارکوس دریسکال

دانلود نمونه موردی هتل

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت دو نمونه موردی هتل خارجی در اسپانیا

تعداد صفحات: 40 اسلاید پاورپوینت

حجم فایل: 4 مگابایت

 

قیمت قبلی: 100000 تومان

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

 

دانلود نمونه موردی هتل خارجی در اسپانیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *