نمونه موردی هتلنمونه موردی هتل داخلی

دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل لاله کندوان همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی هتل ایرانی

نمونه موردی هتل لاله کندوان

کد محصول: m49

در فاصله ۲۲ کیلومتری جنوب شرقی اسکو و ۶۲ کیلومتری شهر تبریز در میان دره ای سرسبز و باصفا ٬از پیچ جاده که میگذری ناگهان با یکی از شگفت انگیز ترین روستاهای ایران روبرو میشوی.روستای کندوان با خانه های هرمیش در دل صخره های سنگی و سخت کوه سهند و با پنجره های کج و کوله و رنگیش پیشینه ای ۸۰۰ ساله دارد.

 

واژه کندوان از لفظ ؛کندو؛ میاید که به نوع معماری خانه های روستا برمیگردد.این خانه های کله قندی همچون سلولهای کندو زنبور عسل ساخته شده اند.البته فرم اولیه آنها به صورت طبیعی و بر اثر فوران آتشفشانهای کوه سهند ایجاد شده که این گدازه ها بر اثر قرنها برروی هم سرد و سخت و  کله قندی شده اند.

نمونه موردی هتل لاله کندوان

یکی از بزرگترین جاذبه های توریستی این دهکده زیبا ٬ هتل لاله کندوان است.این هتل سومین هتل صخره ای جهان است و باعث شده تا توریستهای زیاد خارجی برای سکونت در این روستای آرام و در دل سخره های پر از انرژی به این هتل بیایند تا جاییکه معمولا از ماه ها قبل اطاقهای آن رزرو مبیاشد. این هتل  سال‌ها پیش فقط شامل چند خانه صخره‌ای بود که همگی به یک هتل تبدیل شدند. هتل سنگی <لاله کندوان> که کارگران بومی و غیربومی بیش از 8 سال به خاطر تراشیدن و شکل دادن آن عرق ریختند و زحمت کشیدند تا به این زیبایی درآمده است.

نمونه موردی هتل لاله کندوان

این هتل در فاز اول دارای جمعا ۱۰کران_ اطاق سنگی طبیعی_ به همراه جکوزی و روم سرویس سمعی بصری با تمام امکانات آماده بهره برداری شده است.کرانه ها شامل ۳ سوییت بزرگ و ۳ سوییت کوچک همراه با جکوزی و ۴ کرانه دیگر با دوش میباشد.کرانه ها در زمستان دارای سیستم گرمایشی از کف و تابستان به دلیل مطبوع بودن هوا نیاز به سیستم سرمایشی ندارد.

دانلود نمونه موردی هتل

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل صخره ای لاله در کندوان

تعداد صفحات: 34 اسلاید پاورپوینت

حجم فایل: 3مگابایت

 

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

 

نمونه موردی هتل لاله کندوان ، پلان هتل لاله کندوان، دیاگرام هتل صخره ای کندوان، تحلیل پلان هتل لاله کندوان، سایت پلان هتل لاله کندوان، نقشه اتوکدی هتل لاله

نمونه موردی هتل لاله کندوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *