دانلود پروژه تحلیل فضای شهری

دانلود پاورپوینت تحلیل فضای شهری میدان مینودر قزوین

پاورپوینت تحلیل فضای شهری

تحلیل فضای شهری میدان مینودر قزوین

نمونه موردی تحلیل فضای شهری

کد محصول: m42

در این پروژه از archnovin.ir به تحلیل فضای شهری میدان مینودر قزوین پرداخته شده است. این پروژه در قالب 43 اسلاید پاورپوینت آماده شده است. در ادامه می توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

تحلیل فضای شهری میدان مینودر قزوین

قزوین (به پارسی میانه: کاسپین) یکی از شهرهای بزرگ ایران در باختر و مرکز استان و شهرستان قزوین است. این شهر در بلندای ۱٬۲۷۸ متری از سطح دریا واقع شده است. قزوین در زمان حکومت صفوی پایتخت ایران بوده است و به همین دلیل دارای اماکن و موزه‌های تاریخی بسیاری می‌باشد. قزوین از نظر تعداد اثر تاریخی رتبه اول را در ایران و سوم را در جهان دارد[ قزوین پایتخت بزرگ خوشنویسی ایران است و از جمله خوشنویسان معروف می‌توان به میرعماد قزوینی اشاره کرد. در شهر قزوین آثار کهن و باستانی گوناگونی از جمله حمام قجر، کاخ چهل‌ستون، امامزاده حسین، خیابان سپه (قدیمی‌ترین خیابان ایران)قرار دارد.

قزوین به دلیل قرار گرفتن در گلوگاه ارتباطی استان‌های شمالی و غربی کشور، نزدیکی به تهران، دارا بودن چندین شهر صنعتی و نیز برخورداری از چندین دانشگاه -از جمله دانشگاه‌های بین‌المللی امام خمینی، علوم پزشکی و آزاد اسلامی- و شماری دانشگاه غیردولتی از موقعیت خوبی برخوردار است.

قزوین به علت دارا بودن ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار باغستان در اطراف شهر و وجود بوستان ۱٬۴۰۰ هکتاری باراجین در سال ۱۳۹۲ از سوی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به عنوان شهر پاک ایران انتخاب شد.

فارسی،زبان رایج در بین عموم اهالی قزوین است. قزوینی‌ها، اصالتاً فارسی‌زبان هستند. بعد از فارسی، زبان‌های ترکی آذری و تاتی از زبان‌های بومی قزوین می‌باشد و گویشوران بسیاری دارد و عمده روستاهای دشت قزوین آذری‌زبان هستند. از آنجا که این شهر به مانند شهرهای تهران و کرج یکی از شهرهای مهاجرپذیر است، برخی از ساکنان این شهر که به قزوین مهاجرت کرده‌اند به زبان‌های مختلفی از قبیل تاتی، مراغی، کردی، لری، ترکی و رمانلویی نیز سخن می‌گویند. ره آورد شهر قزوین پسته، باقلوا و شیرینی است.

ميدان مينودر و شريان هاي اطراف آن در استخوان بندي شهر قزوين از جايگاه ويژه اي برخوردار مي باشد، زيرا ازيکسو با قرارگيري در محل تلاقي چند شريان ارتباطي فرا شهري اصلي ترين شاخص ورودي شهر از سمت شرق بوده و از سوي ديگر هسته مرکزي منظومه اي از عملکرد هاي تفريحي و فراغتي در مقياس شهر است که آن را به عنوان يک نماد شهري مطرح مي کند، از اين  جهت در شهريورماه 1385 طرح اين نماد شهري از طريق فراخوان عمومي به مسابقه گذاشته شد.

جلسه داوري با حضور دکتر ناصر براتي، دکتر غلامرضا شيران، دکتر اميرعباس رحماني، دکتر حسين سلطانزاده، دکتر محمد مهدي سنماري، آتوسا بيات (نماينده شوراي شهر) و مهندس حامد ماني فر (معاون سازمان مسکن) برگزار شد. و در نهايت طرح ارائه شده توسط مهندس سيد منصور حسيني پوربه عنوان طرح برگزيده انتخاب شد و در بهمن ماه سال 1385 طراحي فاز يک و دو پروژه عقد قرارداد شد و پس از دو مرحله بازنگري در اسفند ماه 88 عمليات اجرايي آن آغاز شد

دانلود پاورپوینت تحلیل فضای شهری

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت تحلیل فضای شهری میدان مینودر قزوین

تعداد صفحات: 43 اسلاید پاورپوینت

حجم فایل: 7 مگابایت

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

 

تحلیل فضای شهری میدان مینودر قزوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *