دانلود پروژه تحلیل فضای شهری

دانلود پاورپوینت تحلیل فضای شهری میدان میرعماد قزوین

پاورپوینت تحلیل فضای شهری

پارپوینت تحلیل فضای شهری میدان میر عماد قزوین

نمونه موردی تحلیل فضای شهری

کد محصول: m38

در این پروژه از archnovin.ir به تحلیل و بررسی جامعی تحلیل فضای شهری میدان میرعماد قزوین پرداخته شده است. این پروژه در قالب 35 اسلاید پاورپوینت آماده شده است. در ادامه می توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

پارپوینت تحلیل فضای شهری میدان میر عماد قزوین

شهرستان قزوين يكي از شهرستان‌های پنجگانه استان قزوين می باشد كه پهنه وسيعي را در شمال استان از شرق تا غرب دربر مي‌گيرد. اين شهرستان از قسمت شمال به استان‌هاي گيلان و مازندران و از قسمت شرق به استان تهران و از جنوب شرق به شهرستان آبيك و از قسمت جنوب به شهرستان‌های بوئين زهرا و تاكستان و البرز و از غرب نيز به استان زنجان محدود است.

بررسی جغرافيا و منابع طبيعی محدوده شهرستان قزوین

شهرستان قزوين از لحاظ تقسيمات سياسي از 5 بخش و 14 دهستان به ترتيب زير تشكيل می شود. بخش رودبار الموت شامل دهستانهای معلم كلايه، الموت بالا، الموت پايين بخش رودبار شهرستان شامل دهستانهاي رودبار محمدزماني، دستجرد، رودبار شهرستان بخش طارم سفلي شامل دهستانهاي چوقور، نيارك، كوهير، خندان بخش كوهين شامل دهستانهای ايلان قاقازان غربی و ايلات قاقازان شرقی بخش مركزی شامل دهستانهای اقبال غربی و اقبال شرقی

میرعماد حسنی قزوینی؛ خوشنویس خط نستعلیق بود. او توانست پایه‌ی خط نستعلیق را چنان مستحکم کند که خط او را عروس خطوط می‌نامند. او در سال 933 خورشیدی در قزوین متولد شد. نام او محمد بوده‌است و از خانواده‌ی بزرگ سیفی بوده و بعدها به «عمادالملک» یا «میرعماد» لقب گرفت. او در جوانی به تبریز رفت و از شاگردان ملا محمدحسین تبریزی شد. می‌گویند میرعماد روزی قطعه‌ای از خط خود را به ملا محمدحسین تبریزی نشان داد، استاد فرمود: «اگر چنین توانی نوشت بنویس وگرنه قلم فرو گذار.» میر گفت: «خود نوشته‌ام.» استاد روی او را بوسید و خط او را روی چشم گذارد و فرمود: «امروز استاد خوشنویسان هستی!» و استاد او را از شاگردی بی‌نیاز دانست.

طراحی میدان میر عماد مطابق فرهنگ و هنر ایرانی است. مجسمه‌ی میرعماد که در این میدان است یکی از مجسمه‌های ماندگار ایران است. مجسمه‌ی این میدان توسط مجسمه‌ساز مشهور؛ هادی ضیاءالدینی ساخته شده‌است. ساخت این مجسمه 4 سال طول کشیده است. این مجسمه که ارتفاع آن 5 متر و جنس آن از بتن است، میرعماد را در حالی که نشسته‌است و قلم و کاغذ در دست دارد نشان می‌دهد.

شهر قزوین در گذشته هشت دروازه داشت که به نامهای دروازه رشت، باغ شاه، درب کوشک، تبریز، تهران، شیخ آباد، امام زاده حسین می باشد. امروزه از آن میان تنها دو دروازه درب کوشک و تهران باقی مانده اند دروازه درب کوشک که در انتهای خیابان آزادی قرار دارد در دوره قاجاریه ساخته شده و در سال 1296 هجری قمری در دوره حکومت کاشی کاری شده است. دروازه درب کوشک در ضلع جنوب غربی میدان قرار دارد.

دانلود پروژه تحلیل فضای شهری

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت تحلیل فضای شهری میدان میرعماد قزوین

تعداد صفحات: 35 اسلاید پاورپوینت

حجم فایل: 3 مگابایت

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

 

تحلیل فضای شهری میدان میر عماد قزوین، نمونه موردی تحلیل فضای شهری، پاورپوینت تحلیل فضای شهری، پروژه تحلیل فضای شهری، میدان میر عماد قزوین ، پروژه آماده تحلیل فضای شهری، میدان میر عماد قزوین

پارپوینت تحلیل فضای شهری میدان میر عماد قزوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *