دانلود پروژه تحلیل فضای شهری

دانلود پاورپوینت تحلیل فضای شهری میدان توحید کرج

پاورپوینت تحلیل فضای شهری

تحلیل فضای شهری میدان توحید کرج

نمونه موردی تحلیل فضای شهری

کد محصول: m36

در این پروژه از archnovin.ir به تحلیل و بررسی جامعی تحلیل فضای شهری میدان توحید کرج پرداخته شده است. این پروژه در قالب 33 اسلاید پاورپوینت آماده شده است. در ادامه می توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

تحلیل فضای شهری میدان توحید کرج

در گذشته ميدان به هر عرصه فراخ، پهن و بي عمارت گفته مي شد، به همين دليل ميدان به مكان هاي بزرگ و سربازي كه در آن چارپايان، سبزي و ميوه، ذغال و كاه و امثال آن را مي فروختند نيز اطلاق مي شد. اين نوع ميدان ها، ميدان تجاري بودند و تا به امروز نيز معمولا چنين مكان هايي نام ميدان را به خود دارند، مانند ميدان ميوه وتره بار و ساير ميادين كه عمدتا عبارت بودند از ميادين حكومتي كه نهادهاي حكومتي در اطراف آن مستقر بودند مانند ميدان ارگ تهران يا نقش جهان اصفهان، ميدان نظامي كه خاص تمرينات نظامي و…مانند ميدان توپخانه و ساير ميادين ميدان اصلي شهر نيز محل اصلي تجمع مردم بود، فضاهاي عمومي متعددي از مساجد، بازار، آب انبارهاي بزرگ و نظاير اينها پيرامون آن جمع شده بود، مانند سبزه میدان تهران.

کرج یکی از شهرهای بزرگ ایران و همچنین مرکز، استان البرز می‌باشد. جمعیت این شهر برپایهٔ سرشماری سال ۱۳۸۵ خورشیدی برابر با ۱٬۳۷۷٬۴۵۰ نفر بوده‌است که از این جهت پس از شهرهای تهران، مشهد، اصفهان و تبریز به‌عنوان پنجمین شهر پرجمعیت ایران به‌شمار می‌رود.کرج پس از تهران بزرگ‌ترین شهر مهاجرپذیر ایران است و با توجه به جوان‌بودن آن نسبت به سایر شهرهای بزرگ ایران، هم‌اکنون به‌عنوان یکی از کلان‌شهرهای جدید کشور به‌شمار می‌آید

ميدان استفاده ديگري نيز داشته و آن زماني بوده كه شهر گرفتار بلايي همچون آتش سوزي يا بيماري لاعلاجي همچون وبا مي شد مردم در ميدان بزرگ شهر جمع مي شدند تا بلا از شهر دفع شود.بعد از ورود اتومبيل به شهر، ميدان بافت و تاثير خود را از دست داده است، بنابراين آنچه امروز در كشور ما به ميدان مشهور است ميدان واقعي نيست، بلكه فلكه يعني جايي كه دور آن مي چرخند است.
در كشور ما چون ميدان و فضاي جمعي وجود ندارد فلكه ها به صورت كاملا نارسا نقش ميدان را هم ايفا مي كنند.

در این پروژه به بررسی میدان توحید کرج پرداخته شده است .

هفت معیار مهم که می باید در طراحی میدان توحید کرج

  • نفوذ پذیری
  • تنوع پذیری
  • خوانایی
  • انعطاف پذیری
  • تناسبات بصری
  • غنا
  • قابلیت شخصی سازی ” رنگ تعلق “

تمامی معیارهای فوق درمورد میدان توحید کرج در این پاورپوینت به طور دقیق بررسی شده اند.

تحلیل فضای شهری میدان توحید کرج

دانلود پروژه تحلیل فضای شهری

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت تحلیل فضای شهری میدان توحید کرج

تعداد صفحات: 33 اسلاید پاورپوینت

حجم فایل: 3 مگابایت

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

 

تحلیل فضای شهری میدان توحید کرج، نمونه موردی تحلیل فضای شهری، پاورپوینت تحلیل فضای شهری، پروژه تحلیل فضای شهری، میدان توحید کرج، پروژه آماده تحلیل فضای شهری

تحلیل فضای شهری میدان توحید کرج

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *