دانلود پروژه تحلیل فضای شهری

دانلود پاورپوینت تحلیل پل طبیعت همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل فضای شهری

پاورپوینت تحلیل پل طبیعت

کد محصول: m31

در این پروژه از archnovin.ir به تحلیل و بررسی جامعی از پل طبیعت تهران همراه با پلانها و تصاویر پرداخته شده است. این پروژه در قالب 50 اسلاید پاورپوینت آماده شده است. در ادامه می توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

پاورپوینت تحلیل پل طبیعت

پل طبیعت، یک پل پیاده بر فراز بزرگراه مدرس در اراضی عباس آباد  و بزرگترین پل غیر خودرویی کشور است. اراضی عباس آباد زمینهایی هستند به مساحت 559 هکتار بین منطقه 3 و 6 تهران که کاربری آنها به فضاهای سبز تفریحی و فرهنگی مانند بوستانها، کتابخانه و باغ موزه اختصاص داده شده است.  این پل که تنها به عابران پیاده اختصاص دارد جهت اتصال کاربرهای پیاده  پارک طالقانی را در شرق به پارک آب و آتش در غرب که توسط بزرگراه از هم جدا شده اند، در دو طبقه اصلی طراحی شدهکه بر روی دو ستونِ درختی شکل در دو سمت بزرگراه، یک طبقه دیگر به آن افزوده  میشود.

پاورپوینت تحلیل پل طبیعت

این طرح نتیجه یک مسابقه دو مرحله ایست که در سال 1387 از طرف شرکت نوسازی اراضی عباس آباد مطرح شد. این طرح به عنوان طرح برنده برگزیده شد و از پاییز 1388 طراحی نهایی آن به همراه محاسبات و تحلیل ها ی سازه ای آغاز شد. ساخت این پل از پاییز 1389 آغاز و در پاییز 1393 پایان یافت. درهر دومرحله مسابقه طراحی که با هدف اتصال بخش شرقی و غربی اراضی عباس آباد صورت گرفت، با توجه به ظرفیت های سایت، پل بر محوریت پنج ایده اصلی طراحی شد:

با وجود اینکه در طرح جامع اراضی قرار بود یک  نقطه از هر پارک به نقطه دیگر وصل شود ولی یکی از ایده های اصلی این پل این بود کهپل نباید تنها مانند یک پاره خط دو نقطه را به هم متصل کندبلکه پل می تواند در هرسمت به چندین شاخه منشعب شود و چند نقطه از یک سمت را به چندین نقطه در سمت دیگر مرتبط سازد. با توجه به اینکه هر دو پارک به صورت شمالی جنوبی در دوطرف بزرگراه قرارگرفته اند، این ایده، این امکان را ایجاد می­کرد که پل تا نقاط دورتر، حتی تا ورودی های هر دو پارک گسترش یابد. درپارک طالقانی در شرق مسیرهایی از پل منشعب میشوند که کم کم به مسیرهای موجود در پارک و ورودی ها ختم میشوند.

پاورپوینت تحلیل پل طبیعت

در نقطه ای که پل به پارک آب و آتش متصل می شود، سطح اصلی تا حدود 55 متر در عرض گشایش پیدا می کند و تبدیل به یک میدان ورودی می شود که در سه نقطه به منظور حفظ درختان موجود در سایت بازشو هایی دارد. این میدان به گونه ایست که پل را در پارک حل می کند و جایی که سطح زمین تمام می شود و پل آغاز می گردد تقریبا نا مشخص است. در طبقه پایین هم مانند سمت شرقی مسیرهایی از پل منشعب شده و به نقاط دیگری در پارک میرسند.

دانلود پروژه تحلیل فضای شهری

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: پاورپوینت جامع ترین تحلیل  پل طبیعت همراه با پلانها و تصاویر

تعداد صفحات: 50 اسلاید پاورپوینت 

حجم فایل: 3 مگابایت

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

 

پاورپوینت تحلیل پل طبیعت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *