نمونه موردی فرهنگسرانمونه موردی فرهنگسرا خارجی

دانلود پاورپوینت مرکز هنرهای معاصر روزنتال همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی فرهنگسرا خارجی

دانلود پاورپوینت مرکز هنرهای معاصر روزنتال

کد محصول: m25

در این پروژه از archnovin.ir به تحلیل و بررسی جامعی از مرکز هنرهای معاصر روزنتال اثر زاها حدید همراه با پلانها و تصاویر پرداخته شده است. این پروژه در قالب 50 اسلاید پاورپوینت آماده شده است. در ادامه می توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

دانلود پاورپوینت مرکز هنرهای معاصر روزنتال

مركز هنرهای معاصر لوئیس و ریچارد روزنتال، یکی از اولین موسساتی است که در ایالات متحده آمریکا به ارایه هنرهای تجسمی معاصر می پردازد. ساختمان این مرکز در سایتی شهری و در تقاطع دو خیابان در شهر Ohaio ایالت سینسیناتی واقع شده، که میزبان نمایشگاه های موقت از آثار هنری ارزشمند معاصر می باشد.

مركز هنرهای معاصر روزنتال ساختمانی 6 طبقه؛ شامل گالری ها، کارگاه های آموزش کودکان، فروشگاه محصولات هنری و فرهنگی، فضاهای آماده سازی آثار هنری، سالن اجتماعات 150 نفره، بخش اداری و لابی عمومی می باشد که طی سال های 1997 تا 2003، با 8500 متر مربع زیربنا، ساخته شد.

 

دو نمای متفاوت بنا در کنج تقاطع شهری، در عین تفاوت، کاملا مکمل یکدیگرند. نمای جنوبی پوسته شفاف و مشبکی را در بر می گیرد که از میان آن عابران می توانند اتفاقات درون موزه را مشاهده کنند و نمای شرقی همچون نقش برجسته تندیس گونه ای است که نشان از گالری ها با احجام بتنی دارد.

 

این احجام بتنی که از یک حجم کلی و یکپارچه منشا می گیرند، بر روی لابی شفاف و شیشه ای شناور شده اند. زاها حدید (zaha hadid)، معمار این بنا، با مهارتی خاص با برجسته کردن صفحات و احجام سیاه و سفید در نما، بنا را با پر و خالی های فضای شهری اطراف مرتبط کرده. نما و حجم کلی ساختمان که ترکیبی کولاژ گونه از احجام هندسی است، کنجی قوی برای بلوک شهری تعریف می کند.

فضای لابی در طبقه همکف به عنوان بخشی از فضای شهری طراحی شده است. این سرسرا جریان سیال سیرکولاسیون شهری را به درون فرا می خواند و از آنجا به سمت اولین بازوی رامپ-پله ای که طبقات را به هم متصل می کند و سیرکولاسیون عمودی اصلی مجموعه است، هدایت می کند. هنگام حرکت در میان این مسیر که به آرامی بالا می رود، دیدهای غیر منتظره به گالری ها ایجاد می گردد. تجربه گردش در این مرکز هنری همراه با پیچیدگی و جذابیت است.

هنگام پایین آمدن، دیدهای مختلفی از خیابان و عابران مشاهده می شود.  به نظر زاها حدید “گالری های موفق و موزه های هنری مستلزم فضاهای آرام و معمولی مانند جعبه های سفید نیست” و این بنا با مجموعه ای از ترکیب همزمان نشانه ها، کاربرد رنگ، تصویر، مصالح، اجرای فنی و ظرافت بالای تکنولوژی، اثری موفق در خلق فضا و هماهنگی بیان است.

گالری ها با اندازه ها و شکل های متنوع، مسیرها و رامپ ها، مانند پازل سه بعدی پیچیده ای است که از احجام و ویدهای به هم چفت و بست شده ساخته شده است.

نمونه موردی فرهنگسرا

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت مرکز هنرهای معاصر روزنتال همراه با پلانها و تصاویر

تعداد صفحات: 50 اسلاید پاورپوینت 

حجم فایل: 5 مگابایت

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

 

پاورپوینت مجموعه فرهنگی خارجی، دیاگرام مرکز هنرهای تجسمی معاصر روزنتال،  نقد و بررسی مرکز هنرهای معاصر روزنتال، پلان اتوکدی  فرهنگسرا روزنتال، نمونه موردی فرهنگسرا، دیاگرام فرهنگسرا خارجی، پلان فرهنگسرا خارجی، نمونه موردی فرهنگسرا خارجی، پاورپوینت رایگان فرهنگسرا روزنتال، آثار زاها حدید،ROSENTHAL CONTEMPORARY، پلان اتوکدی روزنتال، دیاگرام روزنتال، انواع فرهنگسرا، نمونه موردی فرهنگسرا در امریکا، مرکز روزنتال اثر زاها حدید

 

دانلود پاورپوینت مرکز هنرهای معاصر روزنتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *