نمونه موردی فرهنگسرانمونه موردی فرهنگسرا داخلی

دانلود پاورپوینت مرکز فرهنگی سینمایی دزفول همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی فرهنگسرا داخلی

نمونه موردی مرکز فرهنگی سینمایی دزفول

کد محصول: m22

در این پروژه از archnovin.ir به تحلیل و بررسی مرکز فرهنگی-سینمایی دزفول همراه با پلانها و تصاویر پرداخته شده است. این پروژه در قالب 39 اسلاید پاورپوینت آماده شده است. در ادامه می توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

نمونه موردی مرکز فرهنگی سینمایی دزفول

مجموعه فرهنگی-سینمایی دزفول در سال 1366 توسط مهندس فرهاداحمدی برای شهر دزفول طراحی گردیدواجرای آن که از سال 1367 آغازشد 5سال به طول انجامید. اجرای کارهای این مرکز باوجود پشتیبانی های مسئولانه ی کارفرما,عاری از مشکلات متداول در کارهای دولتی نبود.در نتیجه کیفیت انجام کار را باید متناسب با این واقعیت ارزیابی کرد. مساحت زیر بنای این مرکز در حدود پنج هزار متر مربع ومحوطه ی آن در حدود ده هزار متر مربع است.

نمونه موردی مرکز فرهنگی سینمایی دزفول

در این مرکز طراح برای سازمان دادن فضا و طرح جزئیات از هندسه ناب و ترفندهای معماری سنتی مدد گرفته است.منظور از ترکیب این عوامل ضمن پاسخگویی به برنامه عملکردی ساختمان بیان مفاهیمی بوده است که به این ترتیب بامبانی وافکاری که به معماری این مرزوبوم جهت وشکل داده اند پیوند ایجاد کندوبه گفته خود طراح توانسته پلی میان اندیشه عرفانی ودستاوردهای مدرن ایجاد کند.

مجموعه فرهنگی سینمائی دزفول در یک منطقه کاملا فرهنگی در شمال غرب شهر دزفول واقع شده است.در اطراف این مجموعه بناهایی از قبیل سینما بهمن,کتابخانه مخبر,استادیوم ورزشی شهید مجدیان, استخرومرکز توان بخشی قرار گرفته اند. فضای سبز این مجموعه از روی پلان آن کار شده است . این کار در کنار مسجد انجام شده است.

فضاهای درونی مرکز فرهنگی سینمایی دزفول به این گونه به یکدیگر پیوند یافته اند: در بدو ورود به مرکز از طریق یک دروازه که به شکل قوس ساخته شده است وارد حیاطی چهار گوش که در چهار جهت اصلی بنشسته است.درست در امتداد ورودی چشم انداز گنبدی وجود دارد که تنها در این مرحله برای اولین بار قابل رویت است اما دسترسی به ان ممکن نیست.

نمونه موردی فرهنگسرا

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت مرکز فرهنگی سینمایی دزفول همراه با پلانها و تصاویر

تعداد صفحات: 39 اسلاید پاورپوینت 

حجم فایل: 3 مگابایت

 

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

 

پاورپوینت مرکز فرهنگی-سینمایی دزفول، دیاگرام فرهنگسرای دزفول،  نقد و بررسی مجموعه فرهنگی سینمایی دزفول، پلان اتوکدی فرهنگسرای دزفول، نمونه موردی فرهنگسرا، دیاگرام فرهنگسرا داخلی، پلان فرهنگسرا داخلی، نمونه موردی فرهنگسرا داخلی،

نمونه موردی مرکز فرهنگی سینمایی دزفول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *