دانلود پروژه مرمت ابنیه تاریخی

دانلود پروژه مرمت کارخانه پنبه گرمسار

دانلود پروژه مرمت ابنیه

دانلود پروژه مرمت کارخانه پنبه گرمسار

کد محصول: M30

در این پروژه از archnovin.ir مرمت کارخانه پنبه گرمسار ارائه شده است. این پروژه در قالب  41 اسلاید پاورپوینت آماده شده است. در ادامه می توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

دانلود پروژه مرمت کارخانه پنبه گرمسار

کارخانه پنبه گرمسار یکی از بناهای تاریخی موجود در شهر می باشد که سابقه آن مربوط به دوران پهلوی است. كارخانه پنبه گرمسار در سال ۱۳۰۴ هجري شمسي فعاليت خود ر ا آغاز كرده است.

مساحت اين كارخانه بالغ بر چهار هزار متر مربع است و شامل قسمتهاي مختلفي از جمله بخش كارگذاري موتورها، انبار پنبه، بخش تبديل پنبه و …. است. اين كارخانه در ضلع غربی میدان معلم شهرستان گرمسار واقع شده و در دو طبقه و با پلان مستطيل شکل ساخته شده است.

دانلود پروژه مرمت کارخانه پنبه گرمسار

نماي ساختمان بسيار ساده است و فقط در لبه فوقاني آن كنگره هاي آجري در يك رديف دور تا دور ساختمان به غير از ضلع جنوبي آن وجود دارد. این کارخانه از لحاظ ساخت و مصالح به کار رفته در آن از دو بخش تشکیل شده است.

 

بخش شمالی که مصالح آن خشت و گل و بخش جنوبی که از آجر وسیمان ساخته شده است. مصالح تشكيل دهنده اصلي در انبارها خشت و گل است كه يك رديف آجر، نماي خارجي ستونهاي آن را شامل مي‌شود که در نگاه اول به نظر كاروانسرايي درون شهري مي‌رسد كه بعدها تغيير كاربري پيدا كرده اما از همان ابتدا به عنوان انبار پنبه ساخته شده است و الگوي ساخت آن از پلان كاروانسراهاي اين منطقه نشات گرفته است.

دانلود پروژه مرمت ابنیه

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پروژه مرمت کارخانه پنبه گرمسار

تعداد صفحات: 41 اسلاید پاورپوینت 

حجم فایل: 3 مگابایت

 

قیمت قبلی: 160000 تومان

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

 

دانلود پروژه مرمت کارخانه پنبه گرمسار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *