نمونه موردی فرهنگسرانمونه موردی فرهنگسرا داخلی

دانلود پاورپوینت تحلیل فرهنگسرای نیاوران همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی فرهنگسرا داخلی

دانلود نمونه موردی فرهنگسرا نیاوران

کد محصول: m18

در این پروژه از archnovin.ir به تحلیل و بررسی فرهنگسرا نیاوران اثر کامران دیبا همراه با پلانها و تصاویر پرداخته شده است. این پروژه در قالب 50 اسلاید پاورپوینت آماده شده است. در ادامه می توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

دانلود نمونه موردی فرهنگسرا نیاوران

فرهنگسرای‌ نیاوران در سال 1356، با مساحت 25000 مترمربع ساخته و افتتاح شد. کامران دیبا معمار و طراح فضای فرهنگسرا‌ بوده که هم‌زمان موزه هنرهای معاصر و پارک شفق را نیز طراحی و اجرا کرده است‌. این فرهنگسرا‌ به طورخاص زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می‌کند. فضای داخلی فرهنگسرا‌ شامل سالن اصلی باعنوان تالار نیاوران با ظرفیت 300 نفر، سالن گوشه با ظرفیت 100 نفر، کتابخانه‌‌، نگارخانه‌، رستوران و ساختمان اداری است.کتابخانه‌ فرهنگسرا‌ مخزن کتاب‌های تخصصی هنر است‌، ون گارخانه دارای سه سالن است که نمایشگاه‌های عکس‌، نقاشی‌، خط‌، مجسمه و … در آن برگزار می‌شود.

همچنین، رستوران فرهنگسرا‌ در دو طبقه با امکانات کامل برقرار است‌. واحدهای فعال در این فرهنگسرا‌ عبارتند از : واحد تجسمی‌ که وظیفه آن برگزاری نمایشگاه‌ های مختلف در ایام مختلف است؛ واحد نمایش که اجرای نمایش‌های مختلف را بر عهده دارد؛ واحد موسیقی ضمن برگزاری دوره های عالی موسیقی خارجی و داخلی‌، اجرای کنسرت‌های مختلف و برنامه‌های پژوهشی موسیقی را نیز برعهده دارد؛ واحد سینما شامل فیلم‌خانه تخصصی با 26 برنامه موضوعی و برنامه‌های پژوهشی یک فیلم‌، یک فیلم‌نامه‌. همچنین‌، شنبه‌ها فیلم‌های سینمایی روز اکران می‌شود.در این فرهنگسرا‌ کلاس‌های آموزشی برگزار نمی‌شود.

از دیگر مراکز فعال فرهنگسرا نگارخانه‌ای است با سه طبقه در کنار ساختمان شمال غربی با 160 متر دیوار نمایشگاهی. دیوار بزرگ نگارخانه که مشرف به حیاط نیز است، با سنگ مرمر زرد و سبز پوشیده شده است.

کتابخانه فرهنگسرا در بخش غربی ساختمان دایر شده است. در این فضای 250 مترمربعی که اززمان افتتاح فرهنگسرا دایراست. درابتدا دارای منابع بسیار غنی درحوزه هنر و شرق‌ شناسی بود.

باگذشت زمان این کتابخانه‌ به مرکزی برای استفاده دانشجوها و استادان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبدل شد، اما به مرور زمان ضرورت تغییرکاربری این کتابخانه از”عمومی” به” تخصصی هنر” موجب ارتقای سطح هنری کتابخانه شده است.

نمونه موردی فرهنگسرا

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت تحلیل فرهنگسرای نیاوران همراه با پلانها و تصاویر

تعداد صفحات: 50 اسلاید پاورپوینت 

حجم فایل: 3 مگابایت

 

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

 

پاورپوینت فرهنگسرا نیاوران، دیاگرام فرهنگسرا نیاوران،  نقد و بررسی فرهنگسرا نیاوران، پلان اتوکدی فرهنگسرا نیاوران، نمونه موردی فرهنگسرا، دیاگرام فرهنگسرا داخلی، پلان فرهنگسرا داخلی، نمونه موردی فرهنگسرا داخلی

دانلود نمونه موردی فرهنگسرا نیاوران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *