نمونه موردی موزهنمونه موردی موزه خارجی

دانلود پاورپوینت نمونه موردی موزه هنر کیمبل اثر لویی کان همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی موزه هنر خارجی

نمونه موردی موزه هنر کیمبل

کد محصول: m8

در این پروژه از archnovin.ir به تحلیل و بررسی موزه هنر کیمبل همراه با پلانها و تصاویر پرداخته شده است. این پروژه در قالب 37 اسلاید پاورپوینت آماده شده است. در ادامه می توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

نمونه موردی موزه هنر کیمبل

معرفی معمار

لويی كان در 20 فوريه 1901  در جزيره اوزل واقع در استونی “روسيه” متولد می شود. خانواده او در سال 1905 به ايالت متحده آمريكا مهاجرت مي كنند و او در 17 ماه مارس 1974 به علت حمله قلبی، دار فانی را وداع می گويد. مرگ او در ايستگاه فيلادلفيا در شهر نيويورك هنگام بازگشت از مسافرت هندوستان اتفاق افتاد. او يك زندگي پر ماجرا را گذرانده است.

موزه هنری کیمبل

درسال 1931کی کیمبل بیزینس من و موسس شرکت یک شرکت صنایع غذایی به همراه همسرش ولما اولین اثر هنری که یک نقاشی بود را خریدند.این دو پنج سال بعد به همراه خواهر کی و شوهرش بنیاد هنری کیمبل را بنا نهادند.کلکسیون به سرعت وسعت یافت ودر سال 1948 در کتابخانه عمومی شهر فورت ورث که تنها مکان موجود در شهر برای این گونه اتفاقات بود به نمایش گذاشته شد.از آن موقع  ایده داشتن یک فضای نمایشگاهی خوب زده شد.در سال 1964 پس از مرگ کی کیمبل و بر حسب تمایلات او برای یک موزه شهرداری فورت ورث مکانی در پارک ویل راجر مموریال را به موزه اختصاص داد. که موزه مدرن فورت ورث و موزه آمون کارتر در آن قرار داشت .ریچارد اف براون یکی از موثرترین و بهترین مدیران موزه در امریکا ومدیر وقت موزه کانتی در لس آنجلس به عنوان مدیر این موزه انتخاب شد.واو لویی کان را به عنوان طراح این موزه انتخاب کرد.

نمونه موردی موزه هنر کیمبل

موزه هنر کیمبل از زیباترین ساختمانها در جهان است که در زمره کلاسیکهای تمام دوران است  لوئی کان به دلیل حساسیتش نسبت به نور در طراحی به شاعر نورپرداز معروف شده است این موزه چکیده تمام طراحیهای خوب نور پردازی میباشد.
از قدیم نور پردازی موزه های هنری با شک و تردید همراه بوده است زیرا اشعه ماورائ بنفش موجود در نور خورشید تاثیر مخرب بر عناصر موجود در آن بخصوص در نقاشیها دارد ، کان برای این کار ملایمترین نور را انتخاب کرد که اولا” تاثیر مخرب نداشته باشد و دوما” در صورت وجود به کمترین مقدار باشد.
این موزه از یک سری طافهای مدور بتونی متصل به یکدیگر تشکیل شده است که یک نور گیر سقفی شفاف در امتداد برامدگی هر طاق قرار دارد. نور از طریق اتصالات نور طبیعی معلق که زیر نورگیر سقفی است بازگرداننده و تسویه میشود . اتصالات شامل قابی است که صفحه ای فلزی به آن متصل شده و دارای سوراخهای ریز است که اجازه نفوذ مقداری نور را داده تا هر گونه کنتراست شدید ممکن بین قسمتهای تحتانی اتصالات و اطراف آن را تحلیل کند.

فضای ورودی موزه کیمبل که در آن نحوه هرس درختان طوریست که برای انتقال دید از محیط بسیار روشن خارج به محیط داخل به صورت چتر هرس شده اند. نورگیر کلرستوری
نحوه اسقرار عمودی است و نسبت به نورگیرهای سقفی که بصورت افقی هستند نور کمتری را دریافت میکنند که با تعیین موقعیت آنها و یا به وسیله احداث سایه بان در آن میتوان از تابش مستقیم آفتاب به داخل جلوگیری کرد.

نمونه موردی موزه

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت نمونه موردی موزه هنر کیمبل اثر لویی کان همراه با پلانها و تصاویر

تعداد صفحات: 37 اسلاید پاورپوینت 

حجم فایل: 3 مگابایت

 

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

 

پاورپوینت موزه کیمبل، دیاگرام موزه کیمبل، موزه کیمبل، نقد و بررسی موزه کیمبل، پلان اتوکدی موزه هنر کیمبل، نمونه موردی موزه کیمبل، نمونه موردی موزه خارجی، دیاگرام موزه خارجی

نمونه موردی موزه هنر کیمبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *