نمونه موردی موزهنمونه موردی موزه خارجی

دانلود پاورپوینت موزه هنرهای عالی آتلانتا همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی موزه هنر

نمونه موردی موزه هنرهای عالی آتلانتا

کد محصول: m11

در این پروژه از archnovin.ir به تحلیل و بررسی موزه هنرهای عالی آتلانتا اثر ریچارد میر پلانها و تصاویر پرداخته شده است. این پروژه در قالب 40 اسلاید پاورپوینت آماده شده است. در ادامه می توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

نمونه موردی موزه هنرهای عالی آتلانتا

این موزه در سال 1905 به عنوان انجمن هنر آتلانتا تاسیس شد. در سال 1962 هواپیمایی که مسافرانش توسط شهرداری آتلانتا دعوت شده بودند در پاریس سقوط کرده و 130تن از این افراد کشته شدند. برای ادای احترام به این کشته شدگاه مسابقه ای برای طراحی موزه برگزار شد. که در نهایت طرح ریچارد مایر انتخاب شد. در نهایت این موزه در سال 1983با بودجه7900000 دلار در زمینی به متراژ12500 متر مربع ساخته شد.

این منطقه دارای آب و هوای مرطوب نیمه گرمسیری می باشد، زمستان های سرد و تابستان های گرم. این منطقه نیز در تمام طول سال بارندگی دارد و جز مناطق پر باران محسوب می شود. از دیگر ویژگی این منطقه طوفان خیز بودن این منطقه است.

مکان این موزه در محل مهمی برای توسعه آتلانتا و در یک محله عابر پیاده گرا با دسترسی به حمل و نقل عمومی خوب است. طرح موزه ی هنر “های” به عنوان مجموعه ی فنون معماری، توسعه یافته و به بافت در وسیع ترین مفهوم آن پاسخ داده و نه تنها در بر گیرنده ی موارد کاربردی برنامه ریزی شده و منطق مداری است، بلکه بافت فیزیکی، اجتماعی و تاریخی شهر را نیز شامل می شود.

حیاط اصلی مجاور مرکز هنرهای ماندگار است و این ساختمان به دلیل حفظ فضای سبز روبرو، کاملا عقب تر از خیابان قرار دارد. حجم ساده با رنگ سفید که در زیر نور خورشید درخشندگی خاصی به نمای موزه می دهد خود موزه را به عنوان یک اثر هنری و یک مجسمه در این محیط سبز به نمایش می گذارد و نظر بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند.

ورودی ساختمان از طریق شیبی است که بیرون از ساختمان در قطر این محل پیش بینی شده و بازدید کننده را در امتداد دیوار حائل، از میان ایوان ستون دار عبور می دهد تا به طبقه ی اصلی ساختمان وارد شود. به هنگام عبور از رمپ در سمت راست حیاط زیرین بنا که به طبقه ی همکف راه دارد دیده می شود در این محوطه ی زیرین چند حوضچه ی کوچک آب با عمق کم وجود دارد. در سمت چپ در ابتدای ورودی در سطح چمن چند اثر هنری دیده می شود.

ارتباط دادن اشکال درونی ساختمان با شکل های بیرونی و توسعه آنها به درون و آوردن هوا و نور به کل بنا.

نمونه موردی موزه هنرهای عالی آتلانتا

این نمایش بین کل بنا، به بیرون و درون ساختمان جان می بخشد و پاسخ فیزیکی و قطعی را به افرادی که وارد موزه می شوند، القا می کند.

فرم ساختمان، از نیازهای برنامه ریزی شده ی این اصل الهام گرفته است و طرح معمار، حس رشد و تکاملی را منعکس می سازد که با منطق سازمان یافته به بیرون گسترش می یابد. ساختمان موزه نور و انعکاس آن را در برگرفته و این استعاره ای است از مکانی که آگاهی جامعه و حیات فرهنگی شهر را به سوی کمال سوق می دهد. نور یکی از مفاهیم اصلی معماری در موزه برای بیان مفهموم درخشندگی چه از نظر طبیعی و چه ماوراء طبیعی است. نور، خواه مستقیم یا فیلتر شده، دغدغه ثابت در سراسر بنا است، به غیر از جنبه های کاربردی آن، نور، نمادی از نقش این موزه به عنوان یک محل نور زیبایی شناسی و ارزش های فرهنگی روشن است.

دانلود نمونه موردی موزه

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت موزه هنرهای عالی آتلانتا همراه با پلانها و تصاویر

تعداد صفحات: 40 اسلاید پاورپوینت 

حجم فایل: 3 مگابایت

 

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

 

پاورپوینت موزه هنرهای عالی آتلانتا، دیاگرام موزه هنرهای عالی آتلانتا، موزه هنرهای عالی آتلانتا، نقد و بررسی موزه هنرهای عالی آتلانتا، پلان اتوکدی موزه هنرهای عالی آتلانتا، نمونه موردی موزه هنرهای عالی آتلانتا، نمونه موردی موزه خارجی، دیاگرام موزه خارجی، موزه هنرهای عالی آتلانتا اثر ریچارد میر.

نمونه موردی موزه هنرهای عالی آتلانتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *