نمونه موردی موزهنمونه موردی موزه خارجی

دانلود پاورپوینت تحلیل موزه ARP همراه با پلانها و تصاویر کامل

نمونه موردی موزه خارجی

نمونه موردی موزه خارجی ARP

کد محصول: m9

در این پروژه از archnovin.ir به تحلیل و بررسی موزه ARP اثر ریچارد میر پلانها و تصاویر پرداخته شده است. این پروژه در قالب 36 اسلاید پاورپوینت آماده شده است. در ادامه می توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

نمونه موردی موزه خارجی ARP 

یکی از شاخصه های موزه ARP  واقع شدن آن در ناحیه ای است که قلعه های مربوط به قرون وسطی در سی مایلی آن در امتداد رودخانه راین قرار دارند. موزه روی پرتگاهی بالاتر از رودخانه راین ساخته شده است.

طراحی موزه ARP بیان کننده یکپارچگی بین سایت و خود ساختمان که با هدف نمایش کار های دادایست هانس ARP می باشد بنا شده است. سایت تپه ای شکل در بین قلعه های قدیمی همراه با ریل قطار در کنار رودخانه راین نشان دهنده ایجاد یک فرصت مناسب برای طراحی مدرن در کنار یک بافت تاریخی است.

این موزه به عنوان یک نمایشگاه موقت کاربری داشته است. و چون روی زمین شیب دار واقع شده است به گونه ای طراحی شده تا ایجاد بستر مناسبی یرای دید و منظر استفاده شود که به این منظور از تراس های بزرگی در هر طبقه استفلده کرده است.

ورودی بنا:

ورودی ساختمان از طبقه همکف در سمت چپ قرار گرفته است و در داخل سمت راست پله ها  برای ارتباط عمودی فضا قرار گرفته اند.. به هنگام عبور از رمپ در سمت راست پارکینگ قرار دارد و در سمت چپ درختان آن را احاطه کرده. نمای بنا در ورودی کاملا” سفید است. و با ایجاد روزنه های های کوچکی باعث عبور نور به داخل شده است.

وجود رمپ در ابتدای ورودی و حرکت آرام رو به بالای آن می تواند بیان گر مفاهیم بسیاری باشد، یک مفهوم آن می تواند جداسازی انسان از محیط طبیعی و آماده سازی آرام او برای وارد شدن به محیطی هنری باشد که این عمل با نوع مصالح سازنده رمپ، شیب آرام و حرکت رو به بالا بر آورده شده است.

نمونه موردی موزه خارجی ARP 

خود بنا را به عنوان اولین اثر هنری در برابر چشمان بازدیدکنندگان قرار می دهد.

ورودی موزه مستقیما به داخل موزه نمی باشد بلکه از کناره کوه در داخل ایستگاه قدیمی دهکده می باشد که از سال 1960 محل قدیمی نمایشگاه بود. پایین ترین قسمت ایستگاه به عنوان ورودی ساختمان موزه استفاده شده است که دسترسی به آن از طریق تونلهای مدولاری است که از میان کوه برای رسیدن به موزه حرکت می کنند.

بدلیل قرار گرفتن موزه روی شیب دید مناسبی به دره دارد. و میر با استفاده از شیشه و صفحات ترنسپرنت دید مناسبی را برای بازدیدکنندگان فراهم کرده است.

به طور کل طراحی موزه معرفی کننده یکپارچگی بین تاریخ هنر معماری با طبیعت است. که با هدف نمایش کار های دادایست هانس ARP بنا شده است و میر سعی کرده این  توالی ارتباط را با ورودی که از زیر زمین حرکت کرده و به ارامی به سطح زمین رسیده و از انجا به داخل بنا حرکت کرده است نشان بدهد.

همچنین میر از ایستگاه قطار به عنوان سردر و طراحی ورودی مشابه آن برای نشان دادن رابطه بین داخل و خارج ، گذشته و امروز استفاده کرده است.اوسعی داشته در بافتی تاریخی فضایی مدرن خلق کند.

 

نمونه موردی موزه

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت تحلیل موزه ARP همراه با پلانها و تصاویر کامل

تعداد صفحات: 37 اسلاید پاورپوینت 

حجم فایل: 3 مگابایت

 

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

 

پاورپوینت موزه ARP ، دیاگرام موزه ARP ، موزه ARP ، نقد و بررسی موزه ARP ، پلان اتوکدی موزه ARP ، نمونه موردی موزه ARP ، نمونه موردی موزه خارجی، دیاگرام موزه خارجی، موزه ARP  اثر ریچارد میر

نمونه موردی موزه خارجی ARP

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *