نمونه موردی موزهنمونه موردی موزه داخلی

دانلود پاورپوینت تحلیل موزه آبگینه و سفالینه ایران همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی موزه داخلی

نمونه موردی موزه آبگینه و سفالینه

تحلیل پلان موزه آبگینه و سفالینه ایران

کد محصول: m14

در این پروژه از archnovin.ir به تحلیل و بررسی موزه آبگینه و سفالینه ایران همراه با پلانها و تصاویر پرداخته شده است. این پروژه در قالب 40 اسلاید پاورپوینت آماده شده است. در ادامه می توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

نمونه موردی موزه آبگینه و سفالینه

در میانه خیابان سی تیر، چند قدم مانده به خیابان جمهوری خانه ای قاجاری هست که در میان ازدحام همیشگی خیابان های مرکزی تهران از گردشگران ایرانی و خارجی پر و خالی می شود.تکه ای از تاریخ در میانه یک باغ قاجاری، عمارتی با معماری منحصر به فرد،ارسی های چوبی و باغچه ای با صفا که ۳۰ سال محل سکونت و دفتر کار احمد قوام،نخست وزیر اصلاح طلب ایران بوده و امروز نمایشگاهی است که تاریخ سفال و شیشه در ایران را روایت می کند.

حمد قوام، ملقب به قوام السلطنه از پرنفوذ ترین سیاستمداران ایرانی در دوران سلطنت قاجار و پهلوی بود که سه بار در دوران قاجار و دو بار در دوران پهلوی به نخست وزیری رسید، ۱۴ بار به عنوان وزیر امور داخلی انتخاب شد، ۴ بار پست وزارت امور خارجه به او تفویض شد و علاوه بر این ۴ بار وزیر امور مالیه، ۲ بار وزیر جنگ و یک بار وزیر عدلیه بود.

قوام السلطنه، اواخر دوران قاجار و زمانی که نخست وزیر احمد شاه بود، دستور داد در یکی از بهترین نقاط تهران برای او خانه ای بسازند که امروز یکی از شاخص ترین خانه های تاریخی تهران و معماری آن زبانزد خاص و عام است و هیچ گردشگری نیست که قصد تهران گردی داشته باشد اما نام خانه قوام السلطنه را از قلم بیاندازد.

خانه قوام السلطنه در خیابان سی تیر پیش از آنکه موزه سفال و شیشه باشد، یعنی تو را برای دیدن تاریخ صنعت شیشه و سفال گری به خیابان جمهوری بکشاند، خانه ای تاریخی است که معماری منحصر به فردش هر بازدید کننده ای را مبهوت می کند و خود ساختمان به اندازه اشیای موزه ای که در آن به نمایش گذاشته شده، دیدنی و تماشایی است.خانه قوام، ساختمان دو طبقه ای است که در باغی ۷۰۰۰ متری و با هندسه ای هشت ضلعی بنا شده و در نمای آجری آن ۵۰ نوع آجرکاری به کار رفته است. در و پنجره های چوبی آن منحصر به فردند و گفته می شود در طراحی آنها از نمادهای رایج در معماری ایران در دوران سلجوقی استفاده شده است.

این خانه اگرچه با تلفیقی از معماری ایرانی و اروپایی ساخته و پله های آن به سبک روسی طراحی شده اند اما در جای جای آن، هنر استادکاران ایرانی به چشم می خورد؛ در منبت کاری های درهای و پله ها،در گچ بری های سقف ها و ستون ها و آیینه کاری هایی که به این خانه حال و هوای کاملا ایرانی داده اند. پس از انقلاب در سال ۱۳۶۸ به آینه کاری های طبقه دوم بخش هایی اضافه شده که در آن ها مضامین مذهبی و انقلابی به چشم می خورد.

دانلود نمونه موردی موزه

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت تحلیل موزه تاریخ هولوکاست همراه با پلانها و تصاویر

تعداد صفحات: 40 اسلاید پاورپوینت 

حجم فایل: 5 مگابایت

 

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

 

پاورپوینت موزه آبگینه و سفالینه، دیاگرام موزه آبگینه و سفالینه،  نقد و بررسی موزه آبگینه و سفالینه، پلان اتوکدی موزه آبگینه و سفالینه، نمونه موردی موزه خارجی، نمونه موردی موزه داخلی، دیاگرام موزه خارجی

نمونه موردی موزه آبگینه و سفالینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *