نمونه موردی فرهنگسرانمونه موردی فرهنگسرا داخلی

دانلود پاورپوینت تحلیل مجموعه فرهنگی غدیر در مشهد همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی فرهنگسرا داخلی

دانلود نمونه موردی فرهنگسرا غدیر مشهد

کد محصول: m17

در این پروژه از archnovin.ir به تحلیل و بررسی فرهنگسرا غدیر مشهد همراه با پلانها و تصاویر پرداخته شده است. این پروژه در قالب 40 اسلاید پاورپوینت آماده شده است. در ادامه می توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

دانلود نمونه موردی فرهنگسرا غدیر مشهد

مجموعه فرهنگی غدیر در خيابان 22 بهمن ، تقاطع شهيد شيرودي واقع شده است . اين محدوده از شهر داراي بافتي قديمي و نابسامان از لحاظ طراحي شهري مي باشد . ساکنان آن اکثراً از اغشار کم درآمد و روستائيان مهاجر مي باشند. همچنين اين قسمت از شهر از بسياري از امکانات رفاهي و خدماتي محروم مي باشد . لذا وجود يک مجموعه فرهنگي ورزشي که بتواند جوابگوي نياز ساکنين منطقه باشد ضروري مي باشد . اين مجموعه توسط معاونت فني و عمراني شهرداري مشهد اجرا شده است. طراح و مشاوره آن مهندسين مشاور پژوهشهاي معماري بوده است.

فرهنگسراي غدير با در اختيار داشتن 17000متر مربع فضا در 6 طبقه و امكاناتي از قبيل سالن آمفي تئاتر با ظرفيت 350 نفر، نگار خانه، خانه نجوم، كتابخانه عمومي و تخصصي، فضاهاي تابستانه، نمايشگاهي و سالن هاي ورزشي چند منظوره يكي از بزرگترين و مهم ترين مراكز فرهنگي شهر مي باشدکه به عنوان فرهنگسرای تخصصی اوقات فراغت با رویکرد مهارت آموزی در نظر دارد به ارائه الگوهای صحیح گذران اوقات فراغت خصوصا از طریق مهارت آموزی بپردازد.

دانلود نمونه موردی فرهنگسرا غدیر مشهد

فرهنگسرای غدیر شامل واحد های تخصصی مهارت های یادگیری, مهارت های شهروندی، مهارت های علمي، مهارت های فنی، حرفه ای و شغلی، مهارت های هنری و خانگی، مهارت های مالی و اقتصادی، مهارت های اجتماعی و مهارت های حرکتی و جسمی می باشد که هر واحد به طور جداگانه به اجرای برنامه های متنوع مهارت آموزی و ارائه خدمات مربوطه می پردازد. حمایت های ویژه از تشکل های فعال شهری در حوزه اوقات فراغت و به ویژه مهارت آموزی و تشکیل و توانمند سازی این گروه ها که گروه های همیار نامیده می شوند از برنامه های یت دار فرهنگسرا می باشد و این مجموعه آمادگی لازم برای برقراری ارتباط و حمایت های لازم از موسسات و گروه های فوق را دارا می باشد.

با توجه به پلانها پیداست که دو حجم در اطراف حياط شکل گرفته که يکي آمفي تئاتر و ديگري سالن ورزشي مي باشد. قرار گيري اين فضاها به گونه اي صورت گرفته است که از نظر سازه اي بتوان دهانه هاي بزرگ در آن ايجاد کرد و از قرار گيری ستون در وسط فضا جلوگيري کند . در معرفي هرکدام از اين فضاها به شرح دقيق اين موضوع پرداخته مي شود.

نمونه موردی فرهنگسرا

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت تحلیل مجموعه فرهنگی غدیر در مشهد همراه با پلانها و تصاویر

تعداد صفحات: 40 اسلاید پاورپوینت 

حجم فایل: 3 مگابایت

 

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

 

پاورپوینت فرهنگسرا غدیر، دیاگرام فرهنگسرا غدیر،  نقد و بررسی فرهنگسرا غدیر، پلان اتوکدی فرهنگسرا غدیر، نمونه موردی فرهنگسرا، دیاگرام فرهنگسرا داخلی، پلان فرهنگسرا داخلی، نمونه موردی فرهنگسرا داخلی

دانلود نمونه موردی فرهنگسرا غدیر مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *