نمونه موردی موزهنمونه موردی موزه خارجی

دانلود نمونه موردی موزه هنر میلواکی همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی موزه خارجی

نمونه موردی موزه هنر میلواکی

کد محصول: m7

در این پروژه از archnovin.ir به تحلیل و بررسی موزه هنر میلواکی همراه با پلانها و تصاویر پرداخته شده است. این پروژه در قالب 53 اسلاید پاورپوینت آماده شده است. در ادامه می توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

نمونه موردی موزه هنر میلواکی

در ساحل دریاچه میلواکی آمریکا، پرنده ای باوقار و عظیم از جنس فولاد، که گویی از دوران گذشته می آید و همچون تندیسی زیبا و هنرمندانه می درخشد، در زمینه خود اوج گرفته و رو به آسمان دارد.

سانتیاگو کالاتراوا (santiago calatrava) معمار و هنرمندی است که در تمامی آثار خود از فرم های موجود در طبیعت، نظیر تناسبات بدن انسان و یا فرم ها و فیگورهای حیوانات الهام گرفته و بی شک همتایی در زمینه نوآوری و خلق سازه های جدید ندارد. وی با طراحی این موزه، گامی بلند در جهت طراحی سازه های متحرک برداشته، تا آنجا که بسیاری از منتقدین تحول ناشی از این بنا را با تحولی که “جوزف پاکستون” با طراحی “کریستال پالاس” ایجاد نمود، مقایسه می کنند.

نمونه موردی موزه هنر میلواکی

در سال 1994 کالاتراوا مسئولیت طراحی و ساخت فضایی الحاقی به مساحت 13000 مترمربع به ساختمان اولیه موزه که در سال 1957 توسط “اروسارنین” طراحی شده بود را برعهده گرفت. این بخش الحاقی که عملیات احداث آن در سال 2001 پایان یافت، هم اکنون مهم ترین شاخصه موزه و شهر میلواکی می باشد و موجب افزایش چشمگیر تعداد بازدیدکنندگان از 1000 نفردر روز به 5000 نفر در روز گردیده است. طرح کالاتراوا، که اولین اثر وی در آمریکا می باشد، شامل دو بخش اصلی است؛ ورودی و سالن چند منظوره عظیمی که سقف متحرک داشته و مقداری در زمین فرورفته و فضای نمایشگاهی به طول 134 متر و عرض 37 متر که در انتها به ساختمان قدیمی موزه متصل می گردد.  این طرح که اولین کار کالاتراوا در آمریکا است در حقیقت به عنوان یک ورودی برای بخش قدیمی موزه که توسط سارینن طراحی شده بود می باشد. طرح موزه هنر میلواکی به عنوان بهترین طراحی سال 2001 از سوی نشریه تایم برگزیده شد.

ایده اولیه کالاتراوا:او می خواست به جای اضافه کردن چیزی به ساختمان باقی مانده،چیزی به دریاچه روبرو اضافه کند،بنابراین سعی کرد ساختمان را با توجه به حساسیت های خاص به فرهنگ دریاچه-قایقها بادبان هامنظره همواره در حال تغییر به محیط اطراف القا کند.

ورودي موزه به صورت يك پل معلق طراحي شده است. اين پل به مثابه دستي است كه از سوي موزه به سمت شهر دراز شده است. سازه پل یک دکل می باشد که از دو سو به وسیله کابلها به پل و به سازه پاویون مرکزی متصل می باشد.

پل ریمن که با طول 250 فوت پیاده رو معلق میلواکی را مستقیماً به دریاچه ی روبروی موزه وصل می کندواز کناره پارک ا-دانل تا درب بالابر وچرخنده قسمت اضافه شده ادامه دارد این پل بواسطه یک تیرک زاویه دار 200 فوتی و یک سری کابلهاکه بلند ترین آن 325 فوتاست مهار می شود.27 کابل در پشت به فلزهای بتن مسلح مسلح بسته شدند.تیرکحدود 196 فوت است و حدود 3300 کابل حلقوی پل را نگه می دارند.

نمونه موردی موزه هنر میلواکی

نمونه موردی موزه

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود نمونه موردی موزه هنر میلواکی همراه با پلانها و تصاویر

تعداد صفحات: 53 اسلاید پاورپوینت 

حجم فایل: 5 مگابایت

 

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

 

پاورپوینت موزه میلواکی، دیاگرام موزه میلواکی، موزه میلواکی، نقد و بررسی موزه میلواکی، پلان اتوکدی موزه هنر میلواکی، نمونه موردی موزه میلواکی، نمونه موردی موزه خارجی، دیاگرام موزه خارجی.

نمونه موردی موزه هنر میلواکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *