نمونه موردی موزهنمونه موردی موزه خارجی

دانلود پاورپوینت تحلیل موزه هنر در آلمان اثر ریچارد میر همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی موزه هنر خارجی

نمونه موردی موزه هنر خارجی در آلمان

تحلیل پلان موزه هنر آلمان

کد محصول: m10

در این پروژه از archnovin.ir به تحلیل و بررسی موزه هنر در آلمان اثر ریچارد میر پلانها و تصاویر پرداخته شده است. این پروژه در قالب 30 اسلاید پاورپوینت آماده شده است. در ادامه می توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

موزه هنرهای تزیینی در فرانکفورت

نمونه موردی موزه هنر خارجی در آلمان

فرم شهر بین شکل و واقعه، ساختار و گسیختگی، تاریخ و زمان طرح، متحول می شود. این مساله، به شدت بر طرح موزه ی کنستاندورک (موزه هنرهای تزیینی) در فرانکفورت تاثیر گذاشت. پارتی (نام مکان)، فراتر از بافت گسترش یافت تا نه تنها به مشخصه های جغرافیایی توجه کند، بلکه جنبه های تاریخی و طبقه بندی را نیز در نظر گیرد. در این مورد و در مقایسه با بعضی ساختمان های اولیه روستایی یا فضاهای تاریخی، به طور قطع موزه، مرکزی عمومی و شهری است و در بطلان و رد انزوای مدرن گرایی ساختمان، همچون شی پابرجا از محیطش فاصله می گیرد. در اینجاست که طرح، معنی پیوند می یابد: پاسخی به بافت عمومی، ساختار شهری و گسترش و توسعه ی بافت عمومی و ساختار شهری.

فرانکفورت، گرم‌ترین شهر آلمان است، و دارای آب و هوای معتدل قاره‌ای. زمستانی سرد و تابستانی معتدل دارد. این محل (پارتی)، در حاشیه جنوبی رودخانه مین واقع شده است.

نمونه موردی موزه هنر خارجی در آلمان

ساختمان موزه در مقابل جاده سوییس واقع شده است و همچنین دسترسی های فرعی بسیاری در اطراف موزه قرار دارد به همین دلیل در محدوده محور عابر پیاده، با وسایل نقلیه عمومی مناسب به موزه دسترسی دارد.
به دلیل قرار گیری این موزه در مقابل رودخانه مین دسترسی به این موزه بوسیله دو پل اصلی و قدیمی مقدور می باشد.

مجتمع جدید ویلا متزلر، گنجینه ای برای آثار هنرهای تزیینی شهر که در سال های اخیر، بیشتر آن در موزه بزرگ ایتالیا در قرن نوزدهم نگهداری می شده است به ساختمان قبلی می پیوندد و ساختمان موجود را بازسازی می کند و آن را به قسمت توسعه یافته، پیوند می دهد.

نمونه موردی موزه

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت تحلیل موزه هنر در آلمان اثر ریچارد میر همراه با پلانها و تصاویر

تعداد صفحات: 30 اسلاید پاورپوینت 

حجم فایل: 3 مگابایت

 

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

 

پاورپوینت موزه هنرهای تزئینی ریچارد میر، دیاگرام موزه هنر آلمان، موزه هنرهای تزئینی فرانکفورت، نقد و بررسی موزه هنرهای تزئینی ریچارد میر ، پلان اتوکدی موزه هنرهای تزئینی، نمونه موردی موزه هنر خارجی، نمونه موردی موزه خارجی، دیاگرام موزه خارجی، موزه هنرهای تزئینی اثر ریچارد میر

نمونه موردی موزه هنر خارجی در آلمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *