نمونه موردی موزهنمونه موردی موزه خارجی

دانلود پاورپوینت تحلیل موزه ماکسی در ایتالیا همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی موزه خارجی

نمونه موردی موزه ملی ماکسی ایتالیا

کد محصول: m2

در این پروژه از archnovin.ir به تحلیل و بررسی موزه هنر ایتالیا (موزه ماکسی) اثر زها حدید پرداخته شده است. این پروژه در قالب 48 اسلاید پاورپوینت آماده شده است. در ادامه می توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

نمونه موردی موزه ملی ماکسی ایتالیا

رم، پایتخت ایتالیا تعدادی از معروف ترین موزه ها و گالری های هنری را در خود جای داده به طوری که تعداد موزه ها آنقدر زیاد است که نمی دانید کار بازدید را از کدام موزه شروع کنید. یکی از دیدنی ترین موزه های رم، موزه ماکسی (MAXXI) است، بنایی که از نظر معماری و آثار، منحصربفرد و خاص است و گردشگران زیادی دارد. می خواهیم درباره موزه ماکسی و معماری خاصش حرف بزنیم، در ادامه الی گشت را همراهی کنید.

نمونه موردی موزه ملی ماکسی ایتالیا

موزه ملی ماکسی در محله فلامینوی شهر رم واقع شده است، ساختمان که ساخت ان 10 سال به طول انجامید.مجموعه که سطح پوششی بالغ بر 27000 متر مربع دارد با بافت شهری رم ترکیب شده است. محوطه داخلی موزه در گام اول یک اتریوم با ارتفاع زیاد است که به فضاهای معرفی موزه، کافه تریا، کتاب فروشی، و گالری هایی منتهی می شوند که نمایش اثار متعلق به موزه، نمایش گاه های موردی یا فصلی و دیگر اتفاق های فرهنگی را پوشش می دهند.

نمونه موردی موزه ملی ماکسی ایتالیا

مصالحی هم چون شیشه، فولاد و بتن به فضاهای نمایشگاهی موزه خاصیتی خنثی می دهند، البته علی رغم این ساختار انعطاف ناپذیر استفاده از پنل های قابل حمل این امکان را فراهم می اورد که اجراهای متفاوت نمایش گاهی امکان پذیر گردد. خاصیت منحصر به فرد ساختاری و معمارانه پروژه در استفاده از دیوارها در قامت عناصر فضایی هدایتی است، که شکل می گیرد. فضاهای ورودی گالری ها که غالبا خطی می باشند، به وسیله ی جفت دیوارهای موازی ایی که حرکت عرضی ساختمان را شکل می دهند مرززدایی شده اند.

نمونه موردی موزه

 

زها حدید به همراه طرح این بنا متنی همراه کرد که در آن به دگرگونی هنر از دهه ۱۹۶۰ میلادی به بعد اشاره شده بود. او معتقد بود که در صورتی که اثر هنری دیگر فقط یک شی‌ء به حساب نمی آید، پس نمایش آن هم احتیاج به فضایی متفاوت و منحصربفرد دارد و موزه ماکسی با طراحی خاصش در واقع همین فضای متفاوت را خلق کرده است. طراحی بنا به گونه ای است که چشم اندازهای جذابی از اطراف دارید در واقع از یک طرف دیوارهای بتونی از آثار باارزش موزه محافظت می کنند و از طرفی دیگر با بخش های شیشه های مهمان چشم اندازها می شوید.

فرم سیال و پیچ در یچ، تنوع و در هم تنیدگی طبقات مختلف به همراه نور طبیعی مجموعه ای فضایی و تجربه ای عملی را پدیده آورده که هر لحظه شما را مهمان چشم اندازهای غافلگیرانه می کند. در این پروژه از دو اصل ابتدایی معماری استفاده شده: دیوارهای بتونی که به سالن های نمایشگاه محدود شده و در هم آمیختگی حجم را تعیین می کند و دیگری سقفی شفاف که نور طبیعی را به داخل بنا راه می دهد.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت تحلیل موزه ماکسی در ایتالیا همراه با پلانها و تصاویر

تعداد صفحات: 48 اسلاید پاورپوینت 

حجم فایل: 3 مگابایت

 

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

 

پاورپوینت موزه هنر ایتالیا، دیاگرام موزه هنر ایتالیا، موزه ملی ماکسی ایتالیا، نقد و بررسی موزه ملی ماکسی، پلان اتوکدی موزه ملی ماکسی، نمونه موردی موزه در ایتالیا، نمونه موردی موزه هنر، پاورپوینت رایگان موزه ماکسی اثر زها حدید

نمونه موردی موزه ملی ماکسی ایتالیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *