نمونه موردی موزهنمونه موردی موزه خارجی

دانلود پاورپوینت نمونه موردی موزه هنر برزیل همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی موزه هنر خارجی

دانلود نمونه موردی موزه هنر برزیل

کد محصول: m27

در این پروژه از archnovin.ir به تحلیل و بررسی جامعی از موزه ایبره کامارگو  اثر آلوارو سیزا همراه با پلانها و تصاویر پرداخته شده است. این پروژه در قالب 37 اسلاید پاورپوینت آماده شده است. در ادامه می توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

دانلود نمونه موردی موزه هنر برزیل

طراح پروژه موزه ایبره کامارگو “آلوارو سیزا” معمار با تجربه اهل پرتغال  می باشد؛ که در سال 2005 ساخت این بنا را آغاز کرد. بزرگترین چالش آلوارو سیزا، غیرعادی و باریک بودن سایت این پروژه بود. سایتی که در حاشیه خیابان و با منظری فوق العاده از رودخانه “گوایبا” شهر پورتو آلگری کشور برزیل می باشد.

سیزا عنوان کرد که: “موزه به دلیل شیب تند زمین، بصورت ساختاری عمودی طراحی شده.” بنابراین او فضاهای نمایشگاهی را در سه طبقه  پیرامون یک آتریوم مرکزی بلند سازمان دهی کرد و کافی شاپ و فضاهای خدماتی دیگر نظیر فضاهای آموزشی را در یک جفت ساختمان فرعی الحاقی قرار داد. انبار، بایگانی ها و یک سالن سخنرانی کوچک این دو بخش اصلی و فرعی را به هم متصل می کند. یافتن فضایی برای پارکینگ بسیار دشوار بود و در انتها، سیزا توانست کارفرما و مسئولین شهری را برای ساخت یک پارکینگ با ظرفیت 100 اتومبیل در زیر خیابان مجاور پروژه متقاعد کند.

دستک هایی کنسول شده بر روی میدان (پلازا) کوچکی در مقابل ورودی، فضای نسبتا محصوری ایجاد کرده است. این پلازا که به سمت کافی شاپ و ساختمان کارگاه آموزشی کشیده می شود، توسط رامپی با پیاده رو ارتباط برقرار می کند و با فضای شهری در می آمیزد. فضای پلازا با سه بازوی بتنی که از طبقات دوم، سوم و چهارم ساختمان منشعب می شوند به صورت یک فضای عمومی مرتفع رو باز تعریف می شود. بازوها که رامپ های بین طبقات گالری ها را در خود جای می دهند گویی پلازا را در آغوش می کشند، بی آنکه تماسی با آن داشته باشند.

دانلود نمونه موردی موزه هنر برزیل

نمونه موردی موزه هنر 

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت نمونه موردی موزه هنر برزیل همراه با پلانها و تصاویر

تعداد صفحات: 37 اسلاید پاورپوینت 

حجم فایل: 3 مگابایت

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

 

موزه هنر، نمونه موردی موزه هنر، نمونه موردی موزه هنر خارجی، نمونه موردی موزه هنر برزیل، برنامه فیزیکی موزه هنر، ضوابط طراحی موزه هنر، موزه ایبره کامارگو، پلان موزه ایبره کامارگو، دیاگرام موزه ایبره کامارگو، پلان اتوکدی موزه، نقشه اتوکدی موزه

دانلود نمونه موردی موزه هنر برزیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *