نمونه موردی فرهنگسرانمونه موردی فرهنگسرا داخلی

دانلود پاورپوینت تحلیل فرهنگسرای جوان (خاوران) همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی فرهنگسرا داخلی

دانلود نمونه موردی فرهنگسرا جوان

کد محصول: m16

در این پروژه از archnovin.ir به تحلیل و بررسی فرهنگسرا جوان (خاوران) همراه با پلانها و تصاویر پرداخته شده است. این پروژه در قالب 61 اسلاید پاورپوینت آماده شده است. در ادامه می توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

دانلود نمونه موردی فرهنگسرا جوان

فرهنگسرا جوان (خاوران) به منظور پر کردن اوقات فراغت کودکان و جوانان جنوب شرقي تهران ساخته شده‌ که از مناطق محروم به حساب مي آيد.در حال حاضر، مجموعه فرهنگی تفریحی‌ جوان يکي از بزرگ‌ترين مراکز فرهنگي کشور محسوب مي‌شود.

اولین گام احداث «فرهنگسرای‌ خاوران» در بهار سال۱۳۷۲، برداشته شد و از دوازدهم تیرماه سال۱۳۷۲، نیز شروع به کار کرد. این فرهنگسرا به منظور پر کردن اوقات فراغت کودکان و جوانان جنوب شرقی تهران ساخته شده‌ که از مناطق محروم شهر تهران به حساب می‌آید.

دانلود نمونه موردی فرهنگسرا جوان

منطقه خاوران از متراکم ترین و محروم ترین نقاط تهران به حساب می آمد که اهالی آن به هیچ فضای فرهنگی در محدوده سکونت خویش دسترسی نداشتند. فرهنگسرای خاوران با حدود 83000 مترمربع مساحت و 21000 مترمربع زیربنا، فضاهای فرهنگی منطقه و پیرامون آن را تامین کرده است.

در حال حاضر، «فرهنگسرای‌ خاوران» بزرگ‌ترین مرکز فرهنگی کشور محسوب می‌شود. این فرهنگسرا‌ دارای مساحتی بالغ بر ۸۳۰۰۰ مترمربع و زیر بنای ۲۴۰۰۰ مترمربع است‌، و در چهار بخش ساختمان اداری‌، بازارچه فرهنگ و هنر (به صورت روباز در وسط محوطه‌)، ساختمان مرکزی‌، علوم و فنون و شهربازی‌، فعالیت‌های متنوعی را برای عموم شهروندان به ویژه جوانان و نوجوانان میسر کرده است‌.

تالار نمایش و سینما در دو بخش کودکان و بزرگسالان، خانه کودک، کتابخانه، کلاس های آموزشی، فضای نمایشگاه، ساختمان اداری، بازارچه ی فرهنگ و هنر و فضاهای جنبی باز و نیمه باز، بخش های عمده مجموعه را تشکیل می دهند. در معماری مجموعه سعی بر آن بوده است تا با الهام گرفتن از معماری اسلامی ایران، در جانمایی فضاها، همچنین بر فرم و فضا تاکید مضاعف شود.

نمونه موردی فرهنگسرا

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت تحلیل فرهنگسرای جوان (خاوران) همراه با پلانها و تصاویر

تعداد صفحات: 61 اسلاید پاورپوینت 

حجم فایل: 5 مگابایت

 

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

 

پاورپوینت فرهنگسرا جوان، دیاگرام فرهنگسرا خاوران،  نقد و بررسی فرهنگسرا جوان، پلان اتوکدی فرهنگسرا خاوران، نمونه موردی فرهنگسرا، دیاگرام فرهنگسرا داخلی، پلان فرهنگسرا داخلی، نمونه موردی فرهنگسرا داخلی

دانلود نمونه موردی فرهنگسرا جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *